Xan |
Wysłany: Sob 8:09, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
Sprzedam
Antyczny miecz dwuręczny.
Obrażenia: 37 - 47
Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +13 %, ZWINNOŚĆ +15, obrażenia broni +7
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 35, ZWINNOŚĆ: 15
Cena sprzedaży: 12 500 PLN
Łom Inkwizytora
Obrażenia: 20 - 43
Cechy: Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +9 %, obrażenia maksymalne +8, WPŁYWY +9
Wymagania: POZIOM: 23
Cena sprzedaży: 5 750 PLN
Kask Zmysłów
Obrona: 3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4
Wymagania: SIŁA: 7, POZIOM: 2
Cena sprzedaży: 3 750 PLN
Jako iż jestem w 4 strefie mogę sprzedać dowolne liczby kusz, długich łuków, desert eaglów, magnumów itp.
Bez prefixów i sufixów. Za symboliczną kwotę. Każde ilości.
(Osobiście długo szukałem kuszy bo dobry krótki łuk był już na mnie za słaby. A tutaj mogę komuś za 12k załatwić nową kuszę.)
Pod warunkiem że to wy mi złożycie ofertę bo mi rynek ukradli... |
|
pablosek116 |
Wysłany: Czw 8:30, 21 Lut 2008 Temat postu: sprzedam ->>> troszkę tego jest ;-P |
|
Dobry Długi łuk cm=200 kt=600=6złomu
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 41 - 63
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 23, WIEDZA: 21
Koszulka Zabójcy cm=100 kt=200
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +5
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 2
Kurtka Złodzieja cm=50 kt=100
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona +2
Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 5
Zwinny Łom cm=100 kt=250
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 20 - 35
Cechy: Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +9 %, ZWINNOŚĆ +4, ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 22, ZWINNOŚĆ: 10
Pięść Niebios Zemsty cm=100 kt=500=5złomu
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 30 - 38
Cechy: Trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, obrażenia broni +20, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
Wymagania: POZIOM: 53, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 19
Dobra Wzmacniająca Pałka cm=50 kt=200=2złomu
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: Trafienie +6, PKT ŻYCIA +15 %, -100 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 10
Kąsająca Maczuga Bazyliszka cm=100 kt=300=3złomu
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 25 - 50
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +17 %, obrażenia maksymalne +10, WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +2, obrażenia broni +10
Wymagania: SIŁA: 29, POZIOM: 15, WPŁYWY: 15
jak wiadać nie wsio w pr, bo niektóre rzeczy za złom można kupić  |
|